21 Ağustos 2010 Cumartesi

internetsiz günlerde...

Sıkıldım internetim yok. Oruç tuttum, haliyle yiyecek bir şey yok. sed yok. Mesaj hakkı yok. Ondan, bundan haber yok. Sıcak. Sıkıcı. Soğuk ve uzağım. Bir şeyler olmasını bekler gibi bir halim var ama ne olduğu hakkında hiçbir fikrim yok. Yapacak bir şey yok, yapacak bir şey olursa içimde istek yok. Eve kapanıp bir daha dışarı çıkasım yok. Zaman geçsin gitsin gibi bir isteğim de yok. Kısacası hiçbir şey yok.(bir kedim ve Bursa’dan gol haberi de yok, belirtmek gerek: p  )


Sevmiyorum sıcakları ben, kışmış benim mevsimim bunu anladım. O kadar soğukta bile yaptığım her şeyden çok zevk alırım ama ne mümkün bu sıcaklarda…

Yine de içimde bir huzur var bu hiçbir şey yapmadan geçirdiğim bugünlerde. Düşünmüyorum, üzülmüyorum, tarif edilmez bir rahatlığım var… Bu üçünü kolay kolay yakalayamam ben bir arada… Ama asıl istediğim şey bu yılki koşuşturmam başladığında da bu 3 şeyin benimle olması… =)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder