6 Eylül 2010 Pazartesi

art masalları...

       Artun’la 3 gün…Derler ya,”bir ömürsün” diye,3 günü bir ömür gibi yaşattı sağolsun=)Aslında bu 3 güne dair yazılacak çok şey var,ama yavaş yavaş anlatmak lazım.Art benim tanıdığım en… insanlardan.Ona bir tanımlama bulmak zor.Bir çok yönden farklıyız da aslında,ama o benim canım kardeşim oldu hep.bazen ablam oldu,bazen kızdı falan… derken bugünlere geldik:p  Art tanımını fazla uzatmayacağım,o yüzden onun bir masalıyla bitiriyorum yazımı.

      Uzak ülkelerin birinde bir yakışıklı bir genç yaşarmış.Hırslı bir gençmiş bu,hep kral olduğunu hayal edermiş.Bir gün kral bir ferman yayınlamış,en beğendiği gençle kızını evlendireceğini söylemiş.Bunu duyan prens bir heyecanlanmış,Hemen atmış kendini yollara.Ormanın derinliklerine doğru ilerlerken karşısına dev bir ayı çıkmış”çekil yolumdan len” diye bağırmış ayıya.Ayı da küfretmiş buna,”sie ordan benim bu ormanın sahibi defol git lan!” demiş.(art bunları çorum şivesi ve daha fazla küfürle anlattı tabi-kendisinin çorumla herhangi bir alakası yoktur,leblebi falan da yemez öyle alakasızdır)bizim prens de hemen tırsmış,bükmüş boynunu “tamam abi yaa” deyip ağlaya ağlaya geri dönmüş.O sırada karşısına bir göl çıkmış,gölün içinde kocaman bir canavar.Canavar da “geçirmeeemmm”diye yırtınmış,bizimkisi “yaavvv sen ne güzel şeysin hiç yakışıyor mu hadi geçir geçir beni” demiş.” “e iyi madem,ama sonra gel gör beni” demiş canavar,geçirmiş çocuğu.Neyse çocuk saraya gitmiş,kralın kızı “aayyy baba bunu bana aaaalllll”demiş,kral da “kızım sen çok çirkinsin bu çocuk pek hoşmuş,en iyisi ben evleneyim bunla”demiş.Kral ve genç evlenip mutlu mesut yaşamış,prenses de ülkeyi tek başına yönetmiş.
Yani gamz, kimseye güvenmece yok deyip bitirir art masalını kahkahalarımız eşliğinde… =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder