14 Eylül 2010 Salı

eşyalarımı toplarken...

    Eşyalarımı toplamayı sevmişimdir her zaman.Bazen kaybettiklerimi bulurum,bazen uzun zamandır kullanmadığım bir eşyam bir sürü şeyi hatırlatır…Üzülürüm,gülerim ama hatırlarım işte..=)Bugün de doğum günümü kutlayan bir not buldum,upuzun bir not.Belli ki benim yazdığım bir şeye cevaben yazılmış,ama ne yazık ki ben ne yazdığımı doğru dürüst hatırlamıyorum bile,hala görüştüğüm ve hayatımda yeri olan bir insan olduğu halde:s

    Eskiden olsa kızardım kendime.Ama değişiyoruz işte,belki de bu kadar değiştiğimden hatırlamıyorum,e bi tek ben değilim ki,notu yazan da hatırlamaz bence.hem şimdi o notta yazdığı gibi miyiz?beraberiz ama…Bilemiyorum çok şey değişiyor,yine de saklayacağım notumu…
   Birkaç şey daha buldum da…Onları götürmek gibi bir niyetim yok,bir daha hatırlayasım da yok…Bazen de böyle oluyor işte eşya toplarken… =))

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder