27 Ekim 2010 Çarşamba

hoşgeldin!!=))

Hala da oldum sonunda!Bu sabah katıldı “ Zeynep Ada” ailemize=) Tabi Sevgili komşum Süreyya Abim olmasa öğrenemeyecektim.Nasıl oluyor dersen blog,canım annem düşünmüş ki resmini çekip Gamze’ye gönderelim sürpriz yapalım.Ben öğrenince olmadı tabi.Sabah annemi arayıp:”Melia babaanne oldu diyorlar senin için?”dedim önce kızar gibi.Sonra ben de çok güldüm kendime ama n’aparsın=)Ama benim de şöyle bir planım var canım annem için,evlendiğim zaman fotoğrafı çekip yollasam,”annem sürpriz bu da damadın” desem…Evlatlıktan reddedilir miyim acaba?=)


Ada gelince ailenin en küçük kızı tacımı kendisine devretmiş olsam da,cadılık konusunda süpürgemi vermem!:p Ama ne biliyorsam öğreteceğim o ayrı=)

Yeğenim için ilk isteklerim,her zaman istediğine ulaşan,değer vermeyi ve eğlenmeyi çok iyi bilen biri olması.(isteklerim bitmez benim ama ilk gün için bu kadar yeterli sanırım. =) )

Ada…O sadece yeğenim değil de zamanın nasıl geçtiğinin göstergesi sanki.Benim “abim” onun babası artık…hepimizin apayrı bir sorumluluğu Ada…

İyi ki geldi…

=)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder